top of page

„Algori“ pritraukė 3,6 mln. eurų finansavimą, skirtą išplėsti DI pagrįstą, itin detalių pirkėjų elgsenos įžvalgų platformą Europoje ir Lotynų Amerikoje

ree

MADRIDAS, Ispanija (2025 m. gruodžio 9 d.) – Algori, pirkimo ir elgsenos duomenų platforma, sukurta greitojo vartojimo prekių industrijai, užsitikrino 3,6 mln. eurų naujas plėtros investicijas. Šiame etape prisijungė nauji investuotojai, tarp kurių Red Bull Ventures, Tech Transfer Agrifood (Clave capital), Coinvest Capital, AttaPoll ir Firstpick, taip pat aktyviai dalyvavo esami investuotojai Shilling, Flashpoint ir Change Ventures. Įmonės investuotojų gretas taip pat papildo pramonės veteranas Jared Schrieber, „InfoScout“ įkūrėjas ir buvęs „Numerator“ valdybos narys, kuris vadovavo „Numerator“ įsigijimui už 1,5 mlrd. JAV dolerių „Kantar“ kompanijos. Finansavimas padės „Algori“ įgyvendinti planus plėstis Europoje ir Lotynų Amerikoje. Jis taip pat sustiprins pirkėjų panelės galimybes ir paspartins naujų DI pagrįstų įžvalgų sprendimų kūrimą, kad būtų geriau patenkinti besikeičiantys FMCG gamintojų ir mažmenininkų poreikiai.


FMCG pramonė priklauso nuo išsamių pirkėjų elgsenos duomenų, kad galėtų priimti sprendimus dėl platinimo, kainodaros, reklaminių akcijų ir asortimento, taip pat kad galėtų nukreipti inovacijas ir kategorijų strategiją. Tačiau vartotojų elgsena skirtinguose kanaluose išlieka fragmentuota, o tradicinės namų ūkių grupių tyrimai ir toliau remiasi nedidelės imties, paprastai nuo 4000 iki 20 000 aktyvių dalyvių, grupėmis, kuriū duomenys vėliau statistiniu būdu koreguojami, kad atspindėtų visą šalies gyventojų skaičių. Dėl šių apribojimų, lėto duomenų ciklo ir riboto SKU aprėpties gamintojai ir mažmenininkai neturi patikimų, laiku pateikiamų pirkimo duomenų, kurių jiems reikia, kad galėtų apginti ar padidinti savo prekių lentynų plotą vis labiau koncentruojantis Europos mažmeninės prekybos rinkai.


Siekiant užpildyti šią spragą, „Algori“ renka pirkimo duomenis tiesiogiai iš pirkėjų kvitų, tiek fizinių, tiek skaitmeninių, pateiktų per vartotojų programas. Kvitai apdorojami naudojant „Algori“ nuosavybės teise priklausančią DI klasifikavimo sistemą, kuri interpretuoja ir struktūrizuoja kiekvieną prekę individualaus produkto kodo lygiu. Šis DI pagrįstas metodas suteikia labai detalią, SKU lygio įžvalgą pagal mažmenininką, prekių kategoriją ir pirkėjų grupę, nepriklausomai nuo integracijos su mažmenininko sistemomis, ir dideliu greičiu, kurio negali pasiekti tradiciniai pirkėjų paneliai. Turėdama 45 000 savaitinių panelistų Ispanijoje, „Algori“ gali beveik realiuoju laiku pateikti informaciją apie pirkėjų elgesį, o įmonės gauna šiuos atnaujintus duomenis vos po keturių dienų nuo mėnesio ar ketvirčio pabaigos. Tradiciniai paneliai gali užtrukti iki septynių savaičių.


„Algori“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Andrius Juozapaitis sakė: „Pirkėjų panelio pramonė patiria struktūrinius pokyčius. Gamintojai ir mažmenininkai nori gauti daugiau detalių duomenų greičiau, o tradicinės apklausų grupės tiesiog negali to padaryti reikiamu lygiu. Mūsų požiūris skiriasi, nes mes deriname dirbtinio intelekto technologijas, mastą ir duomenų aktualumą. Be rizikos kapitalo fondų, dabar mus remia FMCG įmonės, siekiančios išspręsti savo duomenų problemas. Tai didžiulis palaikymas iš pačios pramonės ir įrodymas, kad FMCG suinteresuotosios šalys supranta detaliausios, dažnai atnaujinamos pirkimų įžvalgų platformos vertę Europai ir už jos ribų.“

„Algori“ duomenų rinkinys apima visus pirkinių krepšelius, kainų pokyčius parduotuvėse, pirkimo misijas ir mažmenininkų formato lygio modelius su daug didesniu išsamumu. Skirtingai nuo tradicinių panelių, kuriems trūksta išsamumo, kad būtų galima užfiksuoti ką nors daugiau nei populiariausius prekių ženklus, „Algori“ naudoja dirbtinį intelektą, kad pateiktų šią informaciją individualaus produkto kodo (SKU) lygiu daug platesniam produktų ir gamintojų spektrui. Praktikoje šie greiti ir detalūs įžvalgos padeda gamintojams ir mažmenininkams suprasti kategorijų veiklą, pirkėjų praradimą, krepšelio sudėtį ir kainodaros bei asortimento poveikį.


„Algori“ yra įsikūrusi Madride, o jos produktų ir inžinerijos padalinys yra Vilniuje. Įmonė veikia su 18 žmonių komanda. Platforma jau naudojama pasaulinių FMCG prekių ženklų, pripažintų rinkos lyderių ir privačių prekių ženklų gamintojų. Tai apima daugumą iš 15 didžiausių Ispanijos maisto prekių tinklų ir daugiau nei 20 pirmaujančių gamintojų, taip pat tarptautines kompanijas, tokias kaip „L’Oréal“, „Coca-Cola“ ir „Tetra Pak“.


Pedro de Alava, „Tech Transfer Agrifood“ (Clave Capital) fondo valdytojas, sakė: „Algori technologija suteikia pažangesnį būdą fiksuoti pirkėjų elgesį, o tai leidžia greičiau ir tiksliau matyti visų kategorijų duomenis. Tokios žinios padeda pramonei ir mažmenininkams organizuoti naujų produktų pristatymus ir stebėti pardavimus. Tai yra aukštos kokybės komanda, kuri derina patirtį ir žinias tiek apie prekės ženklus, tiek apie rinką. Pamatę, kaip Algori veikia ir pasiteisina Ispanijoje, džiaugiamės galėdami remti Algori, kai ji plečiasi Europoje ir už jos ribų.“


Ricardo Jacinto, „Shilling Capital“ (Draycott rizikos kapitalo padalinys) partneris, sakė: „Algori jau kurį laiką yra pirmaujanti FMCG duomenų srityje. Jos panelė derina modernias technologijas su taupiu ir ekonomišku modeliu, tuo pačiu teikdama pačią detalų, lanksčią ir skaidrią informaciją rinkoje. Mes atidžiai sekėme jos veiklą ir mums aišku, kad FMCG pramonė vis dažniau rinksis tokio tipo sprendimus. Džiaugiamės galėdami padvigubinti savo ankstesnę investiciją į komandą, kuri kuria įrankius, padedančius prekių ženklams ir mažmenininkams geriau suprasti rinką ir savo vartotojus.“


Šis investicijų etapas padidina bendrą „Algori“ pritrauktą finansavimą iki 7,5 mln. eurų. Plėtros Europoje planai prasidės nuo kelių rinkų, pvz., Lenkijos, Vokietijos ir Prancūzijos, o vėliau bus tęsiami Lotynų Amerikoje. Įmonė taip pat stiprins savo pirkėjų panelės galimybes, renkant papildomus pirkimo ir elgsenos duomenis bei kuriant naujus įžvalgų sprendimus, kurie atitiktų besikeičiančius FMCG gamintojų ir mažmenininkų poreikius.


„Coinvest Capital prisijungė prie šio investicijų etapo dar 2025 m. birželį, pagal 2024 m. lapkričio mėnesį atnaujintą Fondo mandatą, kuris apima diversifikaciją ES rinkose, su sąlyga, kad startuolis kuria vertę Lietuvai. Kadangi Lietuvos įkūrėjai, bendri investuotojai ir dalis komandos dirba iš Lietuvos bazės, tai aiškiai atitinka fondo kriterijus, ir mes didžiuojamės matydami, kaip Lietuvos įkūrėjai sėkmingai plečiasi tarptautinėse rinkose, ir tapdami šios sėkmės dalimi“, pridūrė Viktorija Trimbel, „Coinvest Capital“ direktorė.

--------


Įkūrėjų nuotraukas ir produktų vaizdus galite rasti čia: [Nuoroda į „Google Drive“ aplanką]


Kontaktai spaudai:

Mauro Battellini, PR direktorius, mab@blackunicornpr.com


Apie „Algori“


„Algori“ yra naujai sukurta vartotojų grupė. Mes padedame greitai besikeičiančių vartojimo prekių (FMCG) prekių ženklams ir mažmenininkams gerinti platinimą, pardavimus ir rinkodarą. „Algori“ teikia beveik realaus laiko, atsargų laikymo vienetų (SKU) lygio krepšelio duomenis iš didžiausios grupės, kurią sudaro 45 000 savaitinių pirkėjų Ispanijoje. Jau bendradarbiaujame su kai kuriomis didžiausiomis FMCG įmonėmis Iberijos rinkoje. Įmonei vadovauja Jared Schrieber, „InfoScout“ įkūrėjas ir buvęs „Numerator“ valdybos narys, kuris padėjo „Numerator“ augti ir vėliau ją įsigyti „Kantar“. Kartu su kitais pramonės veteranais „Algori“ keičia esamas namų ūkio pirkimų grupes Ispanijoje, leidžiant didelėms ir mažoms FMCG įmonėms pasinaudoti greitesniais, skaidresniais duomenų įžvalgomis ir lanksčia kainodara.



Apie „Coinvest Capital“


„Coinvest Capital“ yra rizikos kapitalo fondas, įkurtas nacionalinio plėtros banko ILTE, ir kuris investuoja fondui patikėtas ES ir Lietuvos Respublikos viešąsias lėšas kartu su privačiais investuotojais į perspektyvias Europos startuolių įmones, kuriančias vertę Lietuvai. Nuo veiklos pradžios Fondas su partneriais jau kartu investavo į 51 startuolį ir realizavo 7 investicijas. Bendras rizikos kapitalas, investuotas kartu su privačiais partneriais, viršija 60,5 mln. eurų, iš kurių 26,3 mln. eurų – „Coinvest Capital“ dalis. Kartu su fondu privatūs investuotojai investavo 13,2 mln. Eur pagal pelno pasidalijimo modelį ir 20,9 mln. Eur pagal pari-passu modelį, nesidalijant pelnu.


Fondas siūlo unikalią visame pasaulyje pelno dalijimosi programą, apribodamas savo investicijų grąžą nuo 4 iki 8 proc. per metus. Sėkmingo investicijų pardavimo atveju, šią ribą viršijantį pelną Fondas skiria akredituotiems privatiems koinvestuotojams. Iš 44,3 mln. eurų Fondui patikėto valdomo kapitalo (committed capital), laisvas kapitalas naujoms investicijoms po šio sandorio siekia 11,7 mln. eurų.






Komentarai


Susisiekite su mumis

  • LinkedIn
  • Youtube
  • X
  • Facebook

Fondo valdymo įmonė:

Fondas:

Sub-fondų įmonės:

Biuro adresas (tik iš anksto susitarus)

Registracijos adresas (visų įmonių)

Kofinansavimas, UAB, įmonės kodas 304295647, PVM kodas n/a

Koinvesticinis fondas, KŪB, įmonės kodas 304537659, PVM kodas n/a
Pirmasis koinvestavimo fondas, UAB, įmonės kodas 304865563, PVM kodas n/a

Antrasis koinvestavimo fondas, UAB, įmonės kodas 304810378, PVM kodas n/a

Trečiasis koinvestavimo fondas, UAB, įmonės kodas 305538575, PVM kodas n/a

 

Vilniaus g. 33 (Talent Garden Vilnius), Vilnius, LT-01402, Lietuva

Palangos g. 4-101, Vilnius, LT-01402, Lietuva

© KŪB "Koinvesticinis Fondas", all rights reserved.

bottom of page